:o

Vad händer imorgon? :o absolut ingen ide än, allt hänger på vädret! om det blir bra väder så blir det stranden elr bada i poolen här hemma, blir det dåligt så blir det att sitta inne & hitta på något "/ så hoppas på riktigt bra väder :)
hihi.. jusste :o min piercing i näsan tappade jag idag när jag väntade på tåget med Ludwig :( tåget kom så skulle jag gå på så nuddade jag ludwig elr något xD så åkte den ut bara :o hittade inte den så hoppade på tåget, sen när dörrarna hade stängt så hittade ludwig den :O otur!! så nu har jag en annan piercing i såklart så det inte läker igen :) har bara haft den i 2 veckor igår så det är inte så länge, vet inte om jag ska sätta i läkarpiercingen sen igen elr om jag ska ha det såhär.. får se. :) liksom läkarpiercingen e så stor & det är inte så fint ^^

Nu sitter jag här & gör inte så mycket, ska väl snart sova :) cya ;*

piercingen borta :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0