Ska få lite över 2000 kr!

Har kommit hem och sitter nu och äter en som heter Danette med choklad och grädde i XD åt alltid sån när jag var liten :p
När jag kom till skolan så handlade jag & Elin först på coop lite godis och läsk. Sen gick vi tillbaka till klassrummet och körde en frågetävling som hela skolan gjorde XD Min klass och Ludwigs klass och någon i 6 an låg lika så vissa i klasserna fick göra en speciell fråga och den som klara den vann, det var typ: hur många kvadrat kilometer är Sverige? asså hur ska man veta de? :s Dom i Ludwigs klass kunde frågan för dom hade hållt på med de i klassen länge så konstigt att dom vann XD
Sen spelade dom i klassen wii och körde guitar hero och sen sjöng sing star och lite sånt :p och vi åt godis :D
Vi gick och åt risgrynsgröt och sen fick vi våra betyg :) Jag fick 4 IG fast trodde att jag skulle få fler XD Jag fick IG i idrott, Kemi, matte och tyska. Jag fick VG i bild och G i alla andra ämnen :) rätt så bra ändå :D Mamma har ju lovat mig att ge mig pengar för varje G får jag 200 kr så det blir lite över 2000 kr jag ska få :) HAPPY! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0