Samtal mellan Elin & Tomas.

Har kommit ut från duschen & lyssnar på musik nu :)
Juste! :o jag fick min mobil imorse :D hihi den var död såklart O.o har varit utan den i snart 2 veckor men nu lever den :) direkt när jag kom hem så satt jag den på laddning! :D hahha när vi skulle åka hem så skulle Elin upp till Solberga för att passa barn så sa Elin & vår busschaufför såhär:

Elin: Kan du köra mig upp till Solberga?
Tomas (busschauffören): Ja det kan jag väl. Haha då får du gå upp idag Vera (Elins lillasyster)
Vera: Det får Sofia med.
Tomas: Ja men hon är överlycklig ändå för hon fick sin mobil.

Stämmer! :D(L)

Det är så att vi ska igentligen bli släppta en bit bort från där vi bor, men han kör alltid upp oss för han är så snäll :D men så blev det inte idag XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0