Min dag idag.

Har duschat & använt ansiksmask som jag köpte idag :)
Var i Ystad idag med Elin & Marie & vi handlade lite skit ;D haha nej inte skit men saker ;P Dom handlade julklappar och jag handlade julklapp till Ludwig. Iallafall så började vi med att efter skolan gick vi ner till tåget & såg att det inte gick den tiden vi trodde, så vi gick till ett kafée och Elin & Marie köpte en muffins som jag fick äta upp på tåget för dom inte orkade O.o XD
Sen gick vi tillbaka till tåget och väntade på det, så kommer en transa :o haha en kille som var en tjej XD pratade exakt som en kille och hon "han" sa typ: Jag har inte varit singel på 10 år. vi bara skrattade XD hahaha.. så jävla kul! ajja, vi hoppade på tåget och vi satt oss i en tyst kupeé för där inte fanns någon annan plats, vi pratade för mycket så en tjej sa till oss XD haha så vi gick ut där ifrån och ställde oss där ute, sen gick vi igen om tåget och ställde oss någon annan stans XD Vi kom till Ystad och gick in i olika affärer, jag handlade till Ludwig och sen gick vi till tåget typ och tog bussen där ifrån till ÖB & Rusta & MC :D Först blev det Rusta och jag handlade: 2 ansiksmask, tomeluva och chokladkallender :) Sen gick vi in till ÖB & där handlade Elin & Marie sen blev det MC och där handlade jag 2 cheesburgare, 1 mellan läsk och liten pommes, Elin & Marie tog 4 cheesburgare, stor läsk och stor pommes, hahah kräng och sen glass efter det XD shiit :o
När vi var klara där så skulle vi tillbax till bussen och vi kom i rätt tid :o annars hade vi missat den och vi hade fått gå till tåget för det var den sista bussen som skulle gå XD haha. Sen tog vi tåget hem och flyttade oss överallt från plats till plats igen XD och nu e jag hemma! :D
Rolig dag ändå :) Har fotat men inte fått inte det på datan men fixar det förmodligen imorgon. :) Puss(L)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

visst såg du mig i ystad? :P

Och skit i det kristoffer skrev -.-'

2010-12-08 @ 21:35:02
URL: http://candycanebutton.blogg.se/
Postat av: Sofia Persson

hehe ja och jag såg på dig att du kände igen mig XD haha att du såg att det var jag, de e sjukt :p

Okej.

2010-12-09 @ 17:21:13
Postat av: Lovisa

ja rätt sjukt att du kände igen mej med :p ^^

2010-12-11 @ 11:25:25
URL: http://candycanebutton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja :p

2010-12-11 @ 15:04:25
Postat av: Lovisa

du har inget emot att jag kollar på din blogg va? :O :P

2010-12-11 @ 16:50:57
Postat av: Sofia Persson

hehe absolut inte :O

2010-12-11 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0