Lucia idag.

Har nyss kommit hem från skolan och allt gick bra idag! :D
Det var lucia idag och det var helt ok men dom gör samma sak varje år så det blir lite tråkigt :o
Vi överraskade vår ena lärare också :D haha så kul det var XD hon bara gick in i klassrummet som helt vanligt och märkte inget först fast vi satt o skrattade :p men hon blev jätte glad :) På måndag nästa vecka ska vi få äta varsin kaka till för det blev över :D hihi..
Jag har igentligen SO omprov imorgon om religoner men det vill inte jag O.o mn lärare kommer dampa o jag har den strängaste läraren i det XD haha (Y) men ajja, IG i SO, skit samma.
Efter skolan innan bussen kom så hade jag ingen engelska så jag sprang runt hela skolan och lite i skurup med Sarah för att leta efter en person XD haha men nä vi hittade inte han, det var svinkallt när vi var ute :O
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0