Kommit hem från Ystad.

Har kommit hem från Ystad och har handlat lite men inga kläder :o hittade absolut inget så får väl åka till Malmö och leta någon dag för där finns mera :)
Jag hade med mig rätt mycket pengar men allting försvann nästan för jag köpte en jacka! :o haha det var Nike så den var rätt dyr men jävligt snygg :D älskar såna jackor (L)
Lite bilder på det jag köpt.

Man ser inte så tydligt men det får duga.
Men köpt på intersport


Köpt på H&M


Köpt på H&M


Köpt på guldfynd



Köpt på guldfynd


Köpt på guldfynd


Köpt på Åhlens, den kostar 178 kr men det var rea så den kostade 88 kr



3 filmer från hemmakväll. 3 för 100 kr

Kommentarer
Postat av: Beatrice

fin saker :) <3

2010-12-29 @ 11:02:56
URL: http://beaaabus.blogg.se/
Postat av: Sofia Persson

Tack bea<3

2010-12-29 @ 20:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0