Idag hade jag prov i NO.

Har kommit hem från skolan & ska skriva ner allt jag ska träna på tills imorgon, har gjort lite men har lite kvar, jag har svenska omprov imorgon, eller inte allt men liten del som jag inte kunde XD
Jag satt mig här nyss för att ta en paus och för att kunna skriva här! :)
Idag hade jag prov i NO och jag hade inte tränat :o meen näää jag var tvungen att göra det ändå :s störd lärare.. Jag har ingen kemi bok att läsa i och jag var inte i skolan i förrigår så kunde inte fått lapp om de :s det blir IG på provet men tror att jag får G i ämnet som slutbetyg för jag har fått G i alla mina andra prov och VG i något.
Ska ta något att dricka sen ska jag fortsätta att skriva om svenskan! :) puss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0