Har inte skrivit sen torsdags.

har inte skrivit sen torsdags :o
Igår var det julafton och jag fick inte så mycket för vi firade jul ensamma, inte alls kul! jaja.. jag fick iaf: Sims 3 kvällsnöjen, en tröja, presentkort och ett armband :)
Och idag har jag inte gjort så mycket, skulle igentligen varit med Ludwig idag men det blev inte så för det blåser så mycket ute och det är så kallat men vi ska vara på måndag så ska ge hans julklapp då :)
Har inte suttit vid datan på 2 hela dagar! :O sjukt XD men hade ingen lust igår för det var julafton och så och idag har jag bara slappat :p hihi.. men iaf så är det jullov och det är riktigt skönt! (L)

Bild sen igår på min hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0