Fixa ihop lite saker till en lärare.

Vi ska inte klä ut oss som tomtar idag så det blir en annan dag väl :o
just nu sitter jag här & lyssnar på en mycket bra låt :)
Har inte gjort ett skit idag och tror inte att det blir så imorgon iheller :)
Nästa fredag ska vissa i klassen eller dom som vill, vara hemma hos en kille i min klass och äta middag & göra något? men vet inte vad :o jag har inte bestämt mig om jag ska dit :p men det hade varit kul :) Jag & Elin vet inte än, men hade nog velat så kanske gör de :) Ska få mera information på måndag om det :D hihi på måndag ska jag och några kompisar fixa ihop lite saker till en av våra lärare :) hon är JÄTTE snäll och en jätte bra lärare så vi ska köpa blommor och baka & göra en planch där det ska stå saker, det är vår sista eller näst sista lektion med henne då och vi vill ha lite kul då.
Puss(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0