Bussen blev inställd idag.

Sitter nu hemma och funderar på vad jag ska göra idag för min buss är inställd :) Nu är jag glad och bryr mig inte om min mobil för nu har jag min systers gamla mobil & har satt i det simkoret jag beställde och har laddat på pengar så smsar med min älskling så jag är glad! :D *happyface* :)
Undra varför bussen blev inställd idag? :o tror det är för det ska komma mycket snö idag hela dagen så det är nog därför men det är bra :)
Nu är det bara jag och min systers kille här hemma för mamma & jessica åkte nyss XD haha.. Senare ska jag göra pannkakor till han & mig ;p
puss (L)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

hahah , roligt de låter xd

2010-12-02 @ 20:57:41
URL: http://beaaabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0