Brun utan sol.

Idag har jag inte gjort ett skit! :o svin tråkigt.
Imorgon är det måndag och såklart så ska vi ha vanliga lektioner till tisdag sen på onsdag är det jullov äntligen.
Sitter nu och lyssnar på musik och gör inte så mycket.
Haha igår när jag var i Malmö så testade jag brun utan sol för där var såna tester i tubar, det hände ingenting och trodde det skulle vara så men idag kom resultatet XD haha helt brun och fläckig på båda mina händer XD den ena handen är mörkare än den andra för den andra var till ansiktet XD haha tur att jag inte tog det någon annanstans än händerna för då hade det inte varit så kul :p sitter säkert i några veckor :)

Syns tydligare på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0