Är hemma nu från Malmö.

Nu är jag hemma och sitter & äter kina mat XD
Jag hade kul idag men handlade inget, eller jo mat på "donken" som Nicole säger XD haha jag fick med mig en ballong hem som jag fick av Kevin för hon som delade ut vägrade ge mig en :O
Vi träffade också Nicoles kompisar :) Har bara träffat en av dom innan och det var Anna XD hihi jag fick en kram av en tjej som hette Moa fast jag inte kände henne ;p Vissa var från Stockholm, vellinge, simrishamn och något med k XD haha.. Jag och Monali sprang runt i cirklar på Triangeln och letade efter affärer XD hahah det var kul men fick ont i benen ;p
Nu ska jag äta upp sen vet jag inte vad jag ska göra :) men detta måste göras om! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0