Ullared dagarna :)

Nu äntligen har jag kommit hem från Ullared :) har inte handlat så jätte mycket men lite har jag såklart ;p
Har handlat: 2 tröjor, ett par leggings, 9 filmer, 6 ansiktsmasker, hårfärg, lösnaglar, lösögonfransar, 2 parfymer, typ en tavla där det står kärlek på, puder och lite godis såklart ^^ hihi det blev lite över 1000 så det var inte så mycket men det var allt jag behövde ;p
Först åkte vi till Ullared kl 9:00 och det tog ungefär 3 timmar? jaja jag vet inte xD när vi kom dit gick vi in på gekås och handlade lite i några timmar. Efter det åt vi på en restaurang, kl 15:00 skulle vi åka till vår camping plats men det var jäääätte lång kö för att komma in så vi fick vänta i typ 1 timme och det var drygt xD När vi kom fram och in i huset så gjorde vi inte så mycket, typ plocka fram saker och bädda sängarna & tv :) på kvällen gick vi & la oss och det var dom obekvämaste sängarna någonsin xD har knappt sovit någonting på hela natten så är helt trött :( och varmt som fan blev de :o fick dela säng med Malin som är jessicas kompis ( som följde med oss upp dit ) så jag fick sova utan täcke. på morgonen märkte jag att min kudde låg på golvet & undrade verkligen hur den kom ner dit :O jag e nog vild när jag sover xD jaja.. vi åt frukost och städade och gjorde allt i ordning sen åkte vi till gekås & shoppade ännu mera. Efter det åt vi sen åkte vi hem som var väldigt skönt :) & dom filmade där uppe och jag blev med så kanske kommer på tv när det visas! :o såå pinsamt xD men ändå kul ;p jaja.. har packat upp allt och ställt undan allt & nu sitter jag här x) Roligt men jobbigt har det varit :)

Hoppas ni orka läsa allt :O (a) pözz ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0