Såån dag!

wow nu är jag hemma :o jag och Elin har haft värsta äventyret idag asså! xD heheh.
Vi blev skjutsade till Rydsgård av elins mamma. Tåget skulle gå 10:52 och vi väntade & väntade på det.. Dom sa i högtalarna att det var försenat 15 min typ och att det gick en buss ist men nä det kom aldrig en så efter 15 sa dom att det var försenat typ 20 min.. osv.. efter 2 timmar kom tåget äntligen. Vi kom till Ystad & gjorde det vi skulle och köpte allt :) När vi skulle hem så sa dom att tåget var inställt så vi fick ta buss. Så sa dom att bussen gick mot malmö så vi bara: okej. och hoppade på den såklart. När den hade kört en liten stund så undra vi varför den inte körde in till Svarte & lämnade av människor där, så kom sen rydsgård och skurup som vi skulle av på. Vi hade ingen aning vart denna bussen skulle gå så vi satt där helt förvirrade... Vi frågade en tant som satt mitt emot oss vart bussen skulle gå och hon hade ingen aning men den skulle bara mot malmö. så när vi kom till Malmö så sprang vi till centralen och där stod det att tåget var inställt så vi fick springa tbx till bussarna och så fråga vi denna gången om den stanna i skurup & ja det gjorde den så vi fick hoppa på den. Vi kom fram till skurup & elin missade sin körning men jag körde och blev godkänd :) Efter det fick vi skjuts hem av Elins föräldrar & nu sitter jag här :) såån dag asså! :o Värsta äventyret! ;)

Pözz ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0