Idag.

Är nu hemma från Ludwig :) Vi åt choklad och ben & jerry glass !! *drool* som han hade köpt för min skulle :D Vi kollade på Batman serierna! ;) hahaha..
Jag TROR att jessica har köpt ben & jerry glass åt mig :o har inte kollat i frysen och hon duschade nyss men ska fråga nu... Nä :o det har hon inte :O hon sa att hon ska köpa det imorgon D: fast jag hade inte tänkt att äta det nu för jag har ont i magen som jag har krängt hos Ludwig XD
Imorgon blir det malmöfestivalen efter skolan ;) KUL!! LÖÖVE IT!! (L)
Ska snart in & duscha ;) hihi.. Idag har vi varit ute hela dagen men hela enheten! :o såå jobbigt och tråkigt det var ;p men det gick rätt fort. Imorgon ska vi ha vanliga lektioner :( men har bara typ 3 lektioner imorgon och en håltimme! ;) gött! Slutar 1 imorgon så det blir in tidigt till malmöfestivalen :)
Pözz (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0