??

Hejsan alla! :) vilken dag.. *pust* :s
Idag har jag inte gjort så mycket, imorse såg jag en igelkott på vägen som var död så jag kallade på Elin så kom hon, sen när vi skulle gå till bussen så körde den förbi oss men stannade för han såg oss så vi fick springa XD hahaha..
Just nu väntar jag på Jessica för vi ska käka pizza, hon kommer nog snart med tåget :)
imorgon blir det skola igen.. hatar skolan seriöst! :s palla skolan, palla klassen :s vissa är bara rent dumma i huvudet ;s dom kommer aldrig växa upp.. menmen.. det finns nog inga perfekta klasser med perfekta elever ;)
hahah ni är så skrattretande :')
byebye (L)

Kommentarer
Postat av: Elin Svanebjär

Hahaah skoja dom är helt störda fan ;) bara vi som är normala;)<3

2010-08-31 @ 17:16:35
Postat av: Sofia

hahahah ja ;)<3

2010-08-31 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0