:)

Har nyss ätit men innan det var jag med Elin :)
Nu gör jag inte så mycket mer än att lyssna på musik och snackar med lite folk.
Imorgon blir det att gå upp 06:20 som vanligt vid skoltid och sen göra mig i ordning och sånt sen kommer min buss halv 8 och det tar 3 kvar för mig att åka buss :( lite drygt.. men jag har bara 1 år kvar med bussen ;)
Hoppas vi inte har lektioner och sånt imorgon :o det är ju första skoldagen men det tror jag inte xD
Undra vilka tider vi slutar och hur lång den senaste dagen är? :o Bara vi slutar tidigt på fredag för jag & Elin ska in jätte tidigt till malmö, så tidigt vi kan! :D hihih..

Men liksom palla skolan? läxor, vakna tidigt, kommer hem sent, lektionerna... *pust*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0