25/08-10!

Har glömt att blogga ju! :o Min första skoldag var idag :o fyfan vad tråkigt och jobbigt det var! vi gjorde inte så mycket, satt mest och snackade och hade rast XD Vi bestämde vart vi ska åka i 9 an och det blev LISEBERG! :D skit bra! sen kollade vi på vårt nya schema och jag gillar det inte så jätte mycket, men tiderna var väl helt ok!
Vi var på skopunkten idag och jag köpte inga skor för jag hittade inga snygga där :o
Vi åkte tåg till malmö sen tog bussen till Jägersro :) Sen kollade vi på kläder och sånt, senare åkte vi till skopunkten och efter det åkte vi till MC & åt ;D happymeal!! ;D haha..
Imorgon blir det skola igen.. haha XD vi ska till någon park? och leka och sånt skit O.o typ dragkamp och sånt D: såå tråkigt :'(!!
Efter skolan imorgon ska jag med Ludwig hem. Sen på fredag blir det MALMÖFESTIVALEN efter skolan!! :D (L)
Har nyss duschat och snackar med lite folk på msn och lite sånt :) Ska sova om någon timme! byebye (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0