Onsdag

Onsdag idag och inget speciellt har hänt, efter skolan gick jag och Elin köpte cheesburgare för vi åt inget i skolan för det var något vidrigt med fisk? sen tog vi gratis kaffe på max och det var riktigt äckligt xD fast jag och Elin ska ta det varje dag för hon vill lära mig att dricka de :P haha..
Slapp gå hem idag för pappa slutade jobba vid 4 så han hämtade mig, riktigt skönt.
Måste gå in på något som heter fronter som skolan håller på med och skriver in läxor så ska skicka en uppgift till min gympalärare, sista dagen idag med det så måste göras nu! :)(L)



Bild jag fotade i våras


Dagens

DAGENS VILL HA: Chokela såklart :D


DAGENS KLÄDSEL: Linne, kofta och byxor


DAGENS SMINK: foundation & mascara


DAGENS FRISYR: Vanligt nersläppt

 

DAGENS HÄNDELSE: Vet inte xD


DAGENS LÅT: lyssnade på miss li låtar när jag gick hem xd


DAGENS PLANER: Sooova


DAGENS SAKNAD: ***** :)

 

DAGENS DUMMASTE: Ont i foten!


DAGENS DROG: Mobilen :D


DAGENS ROLIGASTE: Kollade film i skolan


DAGENS FAVORIT: Hemlis


DAGENS KÖP: Inget

 

DAGENS GODIS: Sura saker xd


DAGENS HUMÖR: HAPPYFACE som alltid! XD


DAGENS ORD: "HAHAHA" xd


Tisdag idag

Tisdag idag och haft vanliga lektioner, kan säga att jag gillar gymnasiumet mer än högstadiet, mycket mer roligare och rätt lynt så det är nice! :)
Annars ska jag strax äta mat sen inget spciellt, har sovmorgon imorgon ellr jag börjar senare xD
På söndag ska jag och Elin bli sminkade och fotade som modeller så hoppas de blir bra bilder :) måste också tänka ut vad för kläder jag ska ha med mig.
Har dessutom skit ont i foten sen förra veckan, känns som jag har stukat den fast det har jag inte så lite jobbigt att gå.
yees.. bye (L)

Idaaag.

Kom nyss hem från skolan, måndag idag och hade vanliga lektioner och måndags lektionerna ser helt ok ut :) har typ bara 4 riktiga tror jag.
När vi skulle ta tåget hem så stod det att tåget var inställt så vi gick bort till bussarna och väntade sen klydda det lite men sen gick tåget ändå xD haha och nu kom jag på att jag har choklad i väskan! :D xD ehhm.. ja iallfall.. har Elins lillasysters cykel nyckel i väskan så jag tog cykeln som stod i Rydsgård så cyklade jag hem och de var inte kul med blåsten men jag kom hem tidigare än vad jag annars hade :)
Annars kollade vi på en film idag och ska fortsätta på den imorgon, haha den är riktigt konstig och rätt rolig ändå xD byebye(L)

Ny header

Som ni ser har jag ny header och det fixade Bea till mig igårkväll när jag gick och la mig, jag tycker den blev rätt cool och fin alltså jag & Gibson på bilden där uppe! :)
Idag ska vi åka någonstans men vet inte vart än, åker om typ 1 timme ellr något. Imorgon är det skola igen :D hihi HAPPYFACE! :D xd
yees.. :)

Bilder tagna idag.







Gibson

Bild jag fottade nyss på Gibson, han har växt en del och väger mera nu så de är märks lite när man bär han :p




Yeep

Jag säger bara, hellre skola än helg :)





På söndag fotas

Varit i skolan idag och haft "riktiga" lektioner för första gången och fredagen är helt ok, slutade en halvtimme tidigare än jag skulle så de blev typ 2 ellr något.
På söndag blir det förmodligen fotas som modell med Elin annars inget speciellt :) så det ska bli skoj!
Jag är sjukt nöjd att jag går med dom i klassen som jag gör :d
hahah idag skulle vi gå runt i klassrummet och rita av 4 personer utan att titta på pappret xD sjukt kul :p
yeea annars har jag rivsår överallt på armar och händer för Gibson är lite craazy! :)(L)

Hemma.

Åkte till malmöfestivalen med Elin och Hjalmar men sen åkte han hem så jag och Elin var med Kristoffer och lyssnade på iallafall 2 bra arister xD och jag såg Chris medina! :D sjukt bra i verkligheten med :)
Annars gick vi runt lite sen efter någon timme åkte jag och Elin hem så jag duschade och åt när jag kom hem :)
Snart ska jag sova, börjar 8 imorgon så ska upp 6 på morgonen, kul xD nee..
Godnatt :) (L)

Malmöfestivalen strax!

Kom hem från skolan kanske kvart i 4, har bytat kläder och ätit, om 1 timme blir det malmöfestivalen med Elin & kanske hjalmar.
Ska se Chris medina!!! (L) loovely! :)
Annars har vi blivit uppdelade i våra klasser och jag kom med Elin men inte Josefin annars är jag nöjd :)
Får gå och fixa mitt hår nu så puss!! :)(L)

Malmöfestivalen imorgon och se CHRIS MEDINA!

Började 10 idag och slutade 3, imorgon ska vi äta frukost och vi blir uppdelade i våra klasser och får vårat schema :) äntligen!
Vi har typ 11 killar i vår klass och en är skiiit söt :o finns en till som ser rätt ok ut men han andra är GAAHH! :D xD
jaja :) imorse redovisade vi i våra grupper och de var inte alls pinsamt ellr något sånt :) faktiskt helt ok!
Imorgon ska jag och Elin dessutom till malmöfesitvalen för att se Chris medina och kaanske ska hjalmar med så de ska bli skoj :)
Har inte så mycket att skriva nu mer än längtar till imorgon! ;)(L)

Andra dagen i skolan

Kommit hem från andra dagen i skolan, började 8 och slutade 3, dryygt. Har inte fått veta mitt schema än så vet inte hur det ser ut, klassen är inte uppdelad än men de skulle lärarna göra idag ellr imorgon så vi får veta de på torsdag :p
Idag var vi i grupper och skulle göra en planch om något vet inte vad xd haha så jag kom med Alice som jag känner lite och så 2 killar :) Och imorgon ska det redovisas, skoj xD nee.. Sen fick vi ett papper som man skulle gå runt och fråga alla så vi lärde känna varann och namnen, rätt drygt de med xD men ajja.. på torsdag ska vi äta någon frukost ? skoj! :D

Ajj

Gibson bits och han slet i min arm typ nyss och de gjorde as ont såklart, och såhär ser de ut xd
Ser nästan ut som jag har skärt mig O.o





Första skoldagen

Första skoldagen avklarad och det började med att vi träffades i aulan allihopa 1 or, dom ropade upp våra namn och sen gick alla som skulle gå barn&fritid till klassrummet, det var nog fler killar än tjejer konstigt nog xD vi har inte fått reda på vår klass än, vilka vi ska gå med men de får vi reda på på torsdag. Sen pratade lärarna om allt och min mentor heter Sverker men jag och Elin kallar han Sverige xd Sen skulle vi skriva ett brev till oss som vi ska läsa när vi tagit studenten :p hahah jag och Elin skrev något skit skoj xD så de kommer bli kul att läsa om 3 år :P
Sen skulle vi snacka med vår mentor lite sen fick vi sluta :)
hahah såklart började den första skoladagen bra xD att jag låser in min väska, jacka och nycklar i skåpet, SMART jag vet! :) Så fick smsa jessica så fick hon komma till Ystad med extra nyckeln xD tur den fanns :p

(Y)

Hahaha för rolig! xd



Sista dagen på sommarlovet

Sista dagen på sommarlovet spenderades på svaneholm, riktigt mycket folk och tusentals hundar xd Gibson hälsade och lekte med lite hundar och jag sprang runt med han överallt xd alla blev helt kär i han dessutom och ville klappa han :p
Sen blev Gibson fotad av en okänd kille som tyckte han var fin xD
Vädret är underbart & det ska förmodligen bli samma väder imorgon så de blir härligt :)
Nu blir det vila för jag är helt slut av värmen, hihi

"Utflykt" idag

Söndag idag och skola imorgon, ajja de ska nog gå bra fast tänk så hamnar inte jag och Elin i samma klass :o inte helt säkert och jag vill inte börja i en klass med helt ofrämmande människor xd lääskigt.
Annars idag ska vi åka någonstans och ta med Gibson, blir nog ett ställe som vi var med Sally när hon var en valp som inte ligger så långt här ifrån :p skoj :)
yesyes.. :D



Miss li på tisdag

Kom hem från Malmöfestivalen nu, vi åt churos tror jag dom heter sen donuts :p
Vill dit på tisdag också för då kommer Miss li och hon är BRA! :D
Har inte så mycket att skriva just nu men byebye! :)(L)

Malmöfestivalen imorgon istället

Blev inte Malmöfestivalen idag för Elins pojkväns syster fyllde år men känns ändå bra att vi inte åkte dit för en kvinna blev mördad och de hade varit hemskt att se :o + det blir bättre väder imorgon :)
Så imorgon ska jag, Jessica och tobbe dit en stund, ingen bra som spelar vad jag vet men vi ska in och tjocka oss på all go mat! :D Så på torsdag nästa vecka ska jag och Elin in för då spelar Chris medina som är sjukt bra :D
Annars skola om 3 dagar :( fast minns när jag började 7 an för 3 år sen, dom 3 åren gick skit fort så hoppas dessa också gör de :)(L)

If it´s all i ever do


Kom hem nu.

Kom hem nu och har gjort provet för 4 de gången och såklart klarade jag inte de men ändå kunde jag de mesta så fattar inte? XD men jag ska INTE göra de fler gånger så jag ger upp, har lagt ut över 900 kr på bara dessa 4 proven så lägger inte ut mer men med allt så har de blivit över 5000 kr. lööönt!
Får börja övningköra bil istället :D haha ne men de hade sett roligt ut att se mig bakom ratten xD ehhm jaa.. :) byebye (L)

Ulrik Munther - Boys don´t cry


Strax göra moppe prov

Torsdag idag och om 2½ timme åker jag och pappa till Malmö för mitt moppe prov, imorgon blir det malmöfestivalen med Elin och jag glömde skriva vilken bloggare som skulle komma dit jo det är Isabelle strömberg, hennes blogg: http://werun.nyheter24.se/isabelles/ , hoppas man verkligen ser henne bland allt folk men gör jag de så måste jag ta en bild :D
Inte mer om det, önska mig lycka till! ;)

- Be without you

Rätt fin låt ändå fast jag inte gillar Sebastian Krantz. :)



Färgade håret nyss.

Har nyss färgat håret och de var ett tag sen senast så de behövdes :)
Annars ska jag till Malmö imorgon igen sen på fredag blir de Malmöfestivalen, var inne på en bloggares sida och såg att hon skulle komma dit så bara måste få träffa henne! :D & har dessutom läst hennes blogg i typ mer än 1 år :p
ehmm.. jaa inget speciellt annars! såå shoo hej! :)




Moppe prov imorgon IGEN

Onsdag tror jag, yes. ehhm.. jo imorgon ska jag skriva moppe prov IGEN för 4 de gången och hoppas jag klarar de då, så idag blir de mest läsa på och träna! :d sen på fredag blir de kanske malmöfestivalen, får höra med Elin :) Annars börjar jag skolan om 5 dagar, blää! alla längtar till skolan förutom jag xD Vill inte tillbaka till läxor, tidiga mornar, allt nytt folk och alla nya lärare man inte kan namnet på?. jaa de var nog allt så byebye! :D(L)

Selena Gomez - who says


...


1 poäng ifrån!

Just nu passar jag Gibson och han är riktigt busig så får springa från datan hela tiden, gjorde moppe provet innan och jag klarade inte de, jag var 1 poäng ifrån! fyfan vad störigt :s så mamma vill att jag ska göra de ytterligare en gång till men får se.
Gibson smakade banan igår för första gången så när jag åt de nyss så hoppade han upp till mig och ville ha så han fick en liten bit men sen hoppade han igen och skällde för han ville ha mer xD men sen direkt efter kissade han på golvet xD skoj!

Samsung galaxy s

Kollade i elgigantens tidning och såg en mobil som är billig fram till söndag och jag behöver en ny så får snacka med mamma sen när hon kommer hem. :D och hoppas på det bästa! :)







1 vecka kvar sen skola.

Måndag idag och börjar skolan om 1 vecka. Annars har jag varit i Skurup och fixat en sak.
Ska skriva moppe prov imorgon igen så får läsa på dig men har redan läst lite, ska försöka klara de nu för detta är sista gången jag gör det. Det blir såklart att åka till malmö igen för i Ystad är det fullt.
Annars händer inget speciellt så ha de gött! (L)

JB - Pray

Gillar inte Justin bieber men låten/texten är mycket bra.



Vill ha ny mobil!

Söndag idag och ingenting ska göras idag så det blir slapp! :)
Annars vill jag ha ny mobil för min är cp, igår när vi skulle åka till Malmö så stängdes den av av sig själv och ibland kan folk skicka sms men jag får inte smsen om jag inte rör min mobil och plötsligt kan jag få 10 st och en gång fick jag 30 :s XD sen är den helt skadad och ful xD & den är 1 år gammal. Men jag har inga pengar så kan inte köpa en ny :( Hade velat ha den som jessica och tobbe har, den är fin & bra :d





kanarieöarna nästa år!

kanarieöarna nästa år i November tror jag och kan ta med en person för jessica och tobbe ska inte med, haha ne men får se hur de blir :) Vet inte hur de ser ut om 1 år men härligt ska de bli! :)








Hemma nu.

Kom hem från Malmö nu, köpte inget mer än subway som är as gott! :d
Har lekt lite med Gibson nu och han är vild & galen! :D xd som alltid :p
Har inte så mycket att skriva nu så byebye! (L)

Malmö nu.

Lördag idag och om 10 minuter ska jag, jessica & tobbe ta tåget till Malmö för vi ska gå på stan lite.
Annars händer inte så mycket men skolan börjar om 1 vecka på måndag, längtar verkligen inte och vill inte.
Men måste nog stänga av datan nu för vi åker strax ;) puss (L)

Gjorde moppe provet idag

Var i Malmö idag och gjorde moppe prov för andra gången och jag klarade inte de denna gången heller så jag ska göra en sista gång till, jag är bara några poäng ifrån så de är rätt störande :p
Annars kollade jag på film nyss och inte gjort så mycket, lekt lite med Gibson :)





:)

pimp myspace

...


Moppe-prov imorgon för andra gången!

Varit i Skurup idag och fixat foto och vi handlade lite mat med.
Imorgon ska jag skriva mitt moppe prov för andra gången och ska göra de i malmö denna gången för det är fullt överallt annars. Ska läsa på lite ikväll men de kommer riktigt konstiga frågor och allt står inte i böckerna så man lär få gissa och hoppas på rätt!
yes inte mycket mer att skriva så ha de bra! (L)

Me & Gibson

Försökte fota mig lite med Gibson fast det gick inte alls bra, när jag bar upp han så snusa han mig bara i örat och då as garva jag xD ellr så satt han inte still, haha fast en bild blev rätt bra :)





Shoppade idag.

Kom nyss hem från Malmö och jag handlade lite iallafall fast handlade nästan upp alla mina pengar xd inte meningen men blir så när jag går bland kläder!
Och måste tilläga att jag och Elin blev fotade av en "fotograf" på tåget! :)


Ett par snygga byxor som kostade 149 men kostar egentligen 500 kr.







Mascara


Pennor till skolan



Lås till skolan


Outfit idag.

Sitter nu och väntar på att klockan ska gå och är redan fixad & klar! :)



Min outfit idag.
Tjocktröja, linne, jeanstights



(Y)


Malmö imorgon!

Var i Skurup idag och fixade mitt tågkort, imorgon blir det Malmö med Elin, vet inte vad vi ska göra men blir väl kolla lite kläder och så :)
Annars funderar jag på att gå och sätta på mig en ansiksmask :d har 10 st kvar :p så nu ska jag gå och göra de :D puuuuuss! (L)

Vart i Malmö

Vart i Malmö redan och är hemma nu :p
Imorgon ska jag klippa mig, sen ska vi försöka fixa mitt tågkort tror jag det är, på onsdag blir de att åka till Malmö med Elin :)
Tror jag ska gå en sväng i byn sen med Gibson så han vänjer sig vid bilarna och allt ljud :p fortfarande lite rädd men börjar bli van :)
jappjapp.. ha de bra!

Jobbig natt

Söndag idag och sov hos Gibson inatt igen, gick upp 1 på morgonen så han kunde gå ut och kissa sen skulle vi sova igen men han var inte alls trött så han stod bara och gnällde så jag var uppe lite med han, han somnade i min famn men ville inte sova i sin korg så jag satt uppe till 3 i natt sen gick jag upp och la mig :p så har knappt fått någon sömn och mår inte alls bra, ont i huvudet och lite annat.
Ska inte sova hos han inatt så jag får sova :p
Ajja, imorgon blir de Malmö sen tisdag ska jag klippa mig som jag inte gjort sen början av detta året så mitt hår har blivit jätte långt men det är nice :D










Idag.

Idag har jag inte gjort så mycket, tagit mest hand om lilla Gibson, man måste hålla koll på han hela tiden och han kissade för en stund sen så gick jag ut med han en stund sen tog jag in han igen och då gick han & bajsade direkt när jag inte höll koll på han så har plockat upp 3 tollar idag och jag har sluppit torka upp kiss, än så länge allafall :) Han är en riktig klump, bara springer och trillar sen har grannarna varit här och kollat på han men då blir han jätte rädd & bara springer och gömmer sig :p Han är en underbar liten valp! :)(L)

(L)

Har lekt med Gibson hela dagen förutom innan när han sov och nu sover han igen :) lite trött är han :p
Han har kissat inne 2 gånger och han försökte bajsa men jag hann ta ut han :p annars har han kissat ute 1 gång men så är de när man har valp :D men han är en riktig myspåg :) bara man sätter sig ner så vill han upp till en och mysa och han älskar mitt hår för han biter i de hela tiden och han attackera mig innan för att komma åt de xD men han är underbart söt! (L)








Gibson.

Gibson är hemma hos oss nu men ligger nu ute hos mamma och pappa, han är riktigt go men rätt blyg nu i början :)
Jag satt först med han i bilen men sen helt plötsligt så spydde han på min arm så mamma hoppade bak så satt hon med han istället och efter de så spydde han igen så han spydde 4 gånger på hemresan, men de är vanligt att valpar är åksjuka i början :p men de var INTE mysigt xD
Annars har vi gått runt lite på tomten med han och han har redan undersökt inne :)


När mamma höll han på vägen hem.








Jeansjacka

Mamma rensade ut från vinden med gamla kläder så hittade vi en jeans jacka som är pappas som han hade köpt när han var 15 år och körde moped sen till han blev äldre och körde motercykel, och han han har fixad lite på den själv och det är en Lee jacka och dom är dyra idag om man köper i affär så jag fick den för den passar mig! :D riktigt snygg är den!





Detaljer








Hämtar Gibson imorgon!

Imorgon hämtar vi Gibson i Kristianstad, vi åker 9 på morgonen så kommer hem kanske 12 :D kommer förmodligen leka med han hela dagen och försöka lära han sitt & sånt :) Ska även sova där nere i soffan brevid han så han inte känner sig ensam, kan dessutom inte sova på mitt rum för de är alldeles för varmt så ska sova där nere idag också, kunde inte alls sova inatt och det är riktigt hemskt.
Hela bilresan hem ska Gibson sitta där bak med mig så får gosa med han hela vägen hem! :D
Ska fota fler foto på han också men än så länge har jag bara dom gamla som jag lagt in innan! (L)





Ullared idag.

Kom hem från ullared nu och jag handlade för 1400 typ så tänkte visa vad jag handlade :)
Har förliten garderob så ska göra min ena vind som jag har på rummet till en extra där jag kan hänga mina byxor för jag har för mycket kläder fast jag har rensat ut en hel del. :p



Ett par byxor som såg jätte fula ut men jag köpte dom ändå så var dom jätte snygga på! :D typ 40 kr?




Köpte även annat godis som ett stort twix & toblerone.



Tröja.




En cool tröja med bara en arm och ingenting på andra sidan.




Fin klänning typ.



En tjocktröja.


Mjukisbryxor.



En skit snygg hårfön.



Foundation.



Parfym.




Parfym.




Parfym.




Ögonbrynsfärg.




11 st ansiktsmask.



Väska.




Plånbok.




Solbrillor.

Ullared imorgon!

Kom nyss hem från Svedala, har varit hos Arne som min farmor var sambo med för några år sen så vi hälsade på han och nu är jag hemma :)
Imorgon blir det ullared och då ska jag shoppa shoppa shoppa!! :D ska försöka att inte köpa onödiga saker fast de kommer jag göra ändå :) men vet redan lite vad jag ska köpa :D Vi åker 7 på morgonen så får vakna typ 6, haha tidigaste på hela sommarlovet :o men de är de värt :) sen tar de 3 timmar bil resa, några timmar shopping sen hem igen så kommer hem någongång på kvällen :) Får hoppa i säng direkt och packa upp sakerna på torsdag efter vi har hämtat Gibson för han ska vi hämta 10 på morgonen tror jag :)




Hemma nu

Kom nyss hem från Ystad, vi har typ varit överallt :P haha nä men på många ställen :)
Tog aldrig foto för vi hade gamla hemma som man fått från skolan så tar det istället fast de ser förjävligt ut :D
Vi köpte iallfall hundmat och galler som vi ska använda när Gibson sover så han inte springer runt och biter sönder saker i huset :p sen ska vi kolla lite på leksaker på ullared som man kan köpa till han :) sen köpte vi lite andra saker med men inget speciellt :p
Om 3 dagar kommer Gibson! :D(L)


RSS 2.0